DRIVALIA Mobility Store Via Palagio degli Spini, 50145 Firenze FI

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Caratteristiche

  • Parcheggio accessibile in sedia a rotelle




Recensioni consigliate

Luke S
15.10.2023
DRIVALIA Mobility Store
Great experience!We had a great experience at Drivalia palagio degli spiniWe were originally given too big of a car from the Milano location.We turned up unannounced to the Florence location, we were helped by Mangoua.She was amazing! Super willing to help and solve the problem. Very engaging and friendly. We drove away with a smaller car within 15mins. Perfect! We couldn’t believe how easy it was!Great service, seems like this area has people who are happy to help!
Rafael C Franco
29.09.2023
DRIVALIA Mobility Store
Serviço péssimo, atendimento péssimo, carros chineses que dão problema na estrada, check-in e check out inexistentes, ou seja, segurança jurídica nenhuma. Me deram um carro extremamente sujo, fedendo cigarro e nojento, fui mal tratado pelo atendimento do balcão e também pela equipe de limpeza após eu mesmo começar a limpar o carro sujo que me deram apenas para ser possível colocar minha família dentro. Não reembolsaram a gasolina que eu abasteci no primeiro carro após eu precisar trocar pois deu problema no câmbio no primeiro dia. O atendimento ao consumidor e pós venda também foi horrível e a atendente foi grosseira após eu fazer minhas reclamações. Isso é só uma parte do ocorrido. Não recomendo nem um pouco!!!!
Alyshia Higgins
22.09.2023
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Absolutely abysmal customer service - we waited in line over an hour to pick up our car and it wasn’t ready despite being over an hour past our reservation time. Do not book here.
Fabrice Innocenti
20.09.2023
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Ho preso un noleggio qua, dicendo al banco che dovevo andare in Francia..mi hanno fatto mandare un email al loro servizio estero e sulla stada dopo Genova mi hanno negato il fatto di uscire del territorio..ho dovuto perdere tre ore a San Remo, dopo 5 telefonate a Roma, per avere una categoria sotto quella che avevo noleggiato( da una compass a una 2008!) Il peggio e che ha Firenze una signora mi ha insultato e ho dovuto fare il pieno della macchina che a l inizio era data a metà! Il peggio banco di noleggio mai avuto con delle persone che si fregano del cliente! MAI PIÙ!!
Paolo Petirro
04.09.2023
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Gestione affidata a operatori che non avvertono la mancanza di auto e quindi pur avendo una prenotazione non sanno gestire un over booking sia senza riproteggere il cliente o almeno avvertirlo visto la tecnologia in loro aiuto . Sentirsi rispondere anche da una pseudo operatrice con i capelli bianchi , ma arrogante, che avrebbe noleggiato un velocipide e che da solo avrei doivuto preovvedere ad una nuova auto senza essere riprotetto come da norma di overbooking è da paese sottosviluppato .....Fortunati che non avendo avuto un esigenza lavorativa e documentazione certa ,avrei provveduto a querelarvi agli uffici competenti. Inoltre concedere carte di credito FCA con una scontistica non è competenza dell'operatore giudicarne la tariffa ottenuta,ma l'operatore capace.......ha il compito di provvedere a riproteggere il cliente o ad avvisarlo che l'auto non c'e visto che ha materialmente le prenotazioni fatte su un bordero di uscita.....Mi auguro che la società affidi ad un personale COMPETENTE la gestione
Raül Urios Alcalde
27.08.2023
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He alquilado muchos coches en mi vida, pero esta ha sido sin duda la peor experiencia que he tenido jamás.Cuando llegamos no había nadie en el mostrador y tuvimos que esperar más de 15 minutos, cuando al fin llegó una mujer, no tenían nuestro coche preparado, y nos dieron uno de marca china nefasto. No nos indicaron dónde estaba aparcado y lo tuvimos que buscar bajo la lluvia durante media hora. Me entregaron la documentación del alquiler sin rellenar y no quisieron venir conmigo para revisar posibles desperfectos. El coche estaba sucio, con restos de comida, con olor a tabaco y el depósito de gasolina casi vacío...Cuando lo devolvimos ni nos dirigieron la palabra y esta vez si, vinieron buscando desperfectos al coche.Todo el personal fue muy mal educado en todo momento, con un trato el cliente pésimo, y además apenas hablaban inglés, y se hizo muy difícil la comunicación.Así que por favor, si vais a Florencia y alrededores NUNCA alquiléis un coche con esta gentuza.
Estelle Thomas
21.08.2023
DRIVALIA Mobility Store
Date of visit : April 2023Hello Drivalia,I am taking some time today to write to you. Especially in order to alert potential customers who will see this comment.I hope at least to have a return from you since it has now been more than a month that I have been wasting my time sending emails and calling you.Dear potential customers,If you are looking for a rental car, I invite you to go your way.Drivalia Italy charged me an additional 630 euros for a basic rental of 200 euros.I'll give you the history:- I'm renting a car in Florence on April 25th. I have to return it on April 29 in Pisa outside the agency's evening hours at 5:30 am.- 2 days later, I see that they got the wrong number plate on the contract.- I send a first email: no response.- I decide to go to the Pisa agency on April 28. The employee informs me that they are doing the necessary and explains the procedure to return the car the next morning.- The same day, I have 2 emails. One from Florence and one from Pisa telling me that the error has been corrected, that the vehicle can be returned the next day without problem.- On the 29th, I return the car, I put the keys in the dedicated box and I send an email and the photos of the car to Pisa and Florence to let them know.And guess what.On May 10, 11 days later, I received an email telling me that I had not returned the vehicle.I then send several emails as well as photos proving that the car has been returned at the agreed time and place.On May 22, I receive an invoice for 630 euros to pay. On this invoice it is mentioned that I returned the car on May 12 and not April 29. However, I left Italy on May 5th.I call Drivalia France who tells me that they can't do anything (great, you are the same company there but you are not able to communicate with Italy?).I call Drivalia Italy. A man tells me that he is doing what is necessary and reassures me, the sum will not be debited. 7 days later, my account is debited with 630 euros for no reason.I have been fighting for a refund for over a month now.Despite several reminders by email and telephone.On June 13, I receive an email telling me that I will only be reimbursed for 487 euros within 15 to 20 working days. I am charged 58 euros for a full tank of fuel when the tank had already been filled. I am billed 120 euros for services that I do not understand.Drivalia, I'm curious to know what part of your turnover is made solely by stealing your customers. It is clearly theft that is being carried out today. I paid 830 euros for a passenger vehicle rented for 4 days!If you don't hear back, I'll bring in a lawyer. It is unacceptable that you can rob people this way.Cordially.
Tamir Huber
16.08.2023
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Seems nice but do the bare minimum, I asked for someone to show me how to access the spare tire and also to see there is one available in case of emergency, the reply I got it's not part of my job" very rude and unprofessional"
Davide Di Pietro
05.08.2023
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Esperienza che ha dell'incredibile. Da evitare assolutamente. Più di due ore in attesa di essere in considerazione. Un solo addetto che in due ore è riuscito a consegnare solo 4 auto. In più dopo due ore di attesa alla consegna della mia auto, l'ho trovata che la stavano ancora lavando. Pertanto arrivo alla ora della prenotazione alle 12.00 uscito con l'auto alle 14.30.Posto di pazzi
Filippo Massetti
31.07.2023
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La mia esperienza è stata ultra positiva. Zero coda, macchina subito pronta. (fissata on line 1 settimana prima)

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